2013. június 2., vasárnap

Sarrion - 2008. május 23.

Sziasztok!
Nem tudom kellőképpen érzékeltetni, milyen erőfeszítéseket jelent megírni ezt a levelet nektek...
Egy csupa fémbillentyűből álló klaviatúrán kreálom, és az ujjaim jobban kivannak a billentyűktől, mint a lábaim a 20 kilométertől, amit ma megtettek Sarrionig. :)







Néhány "fontos" történésről elfelejtettelek tudósítani Benneteket.
Az egyik ilyen, hogy Filomival meghirdettük a "Ki tud a másikról szánalmasabb fotót készíteni?" versenyt, amiben eddig ő magasan vezet... :)









A másik, hogy megismerkedtem két amerikai fiúval, akiket előtte csak "Beavis és Butt-Head"-nek hívtam az egyszerűség kedvéért, bár igazából úgy néznek ki, mint egy 4-5 évvel ezelőtti MTV kisfilmben látható két lapátképű favágó fiú, akik egy sablon és egy pingpongütő segítségével addig verték egymás fenekét, amíg azon jól láthatóan ott nem piroslott az MTV logója. :)
Szóval képzeljetek el két nagyon fiatal, trottyos gatyás, baseballsapkás, Rumcájsz-szakállas csávót! Hát így néznek ki ők... :)

Nagyon jó arcok, és kiderült, hogy ők Franciaországban kezdték az utat egy hónappal a mi indulásunk előtt. Vagyis mire Santiagóba érnek, már két hónapja úton lesznek.

Aztán a mai nap folyamán (túl a 20. napon) rájöttem, hogy ha beletűröm a zoknimba a nadrágom szárát, akkor nem lesz sáros. Nem tagadom: későn érő típus vagyok. :)

Továbbá azt is megtanultam itt Galíciában, hogy ha elered az eső, a legjobb, ha beállok egy esővédett helyre, mert itt a zivatar éppen olyan gyakori, mint evés után a büfögés, és éppen olyan hosszú ideig is tart. Vagyis, pont addig, míg felveszem magamra az esőkabátot. :)


Ma találkoztam 3 tehénnel, 2 lóval és 5 kutyával, amik közül a legutolsó, picike és fázós a karjaimban kötött ki. Addig szorongattam, amíg már végre nem remegett...
(Ne izguljatok, nem megdöglött, csak megmelegedett.)
 











Galícia csodálatos, a táj leírhatatlan, a lábaim, a lelkem és mindenem tökéletesen jól vannak. Annyit eszem, mint egy ló, mégis fogyok. Nincs is ennél nagyszerűbb...

Most pedig megyek, mert letörnek az ujjaim.
Ölellek Benneteket!
Fruzs

Az előző részhez katt ide!

A következő részhez katt ide!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése