2013. június 3., hétfő

Nyomdahiba - 2008. május 24.

Sziasztok!

Azzal a meglepő hírrel kell szolgálnom, hogy az El Camino útvonalán Sarrion nevű város (ahonnan tegnap tudósítottam) nem létezik. Mielőtt még arra a következtetésre jutnátok, hogy közben átgyalogoltam egy másik planétára, el kell oszlassam ezt a tévhitet. Tegnap este is a Camino adott nekem szállást, csak egy Sarria nevű városkában. :)

Ám nem ez volt az egyetlen a tegnapi tévedéseim közül. Elsőként például egy általam eddig ismeretlen videoautomatából próbáltam meg készpénzt felvenni, és nem értettem, hogy egyrészt a bankomat miért játszik mozifilmeket, másrészt, hogy miért nem fogadja el a bankkártyámat. :D

Aztán - mivel egyedül vágtam neki a város felfedezésének - rendesen el is tévedtem. Csak akkor tűnt fel, hogy gyakorlatilag körbe-körbe megyek, amikor szemet szúrt, hogy ebben a városban milyen sok egyforma, díszes rózsalugas van. Jó időbe telt, míg rájöttem, hogy ugyanazon építmény előtt mentem el ötödször.

Ekkor felderengett bennem egy emlék, hogy a szállásom egy templom mellett van. Nem sejtve, hogy a városban hemzsegnek a templomok, elkaptam egy helyes, szimpatikus spanyol punk lányt, és megkérdeztem, hogy merre van a csörcs. Mivel ő (jó spanyol módjára) nem ismerte ezt a kifejezést, felidézve passzív Activity-tudásomat elmutogattam neki a helyet, ahol az emberek imádkozni szoktak. (Gondoltam jobb, ha nem az esküvővel vagy mondjuk a temetéssel nyitok.)

Erre a lány nagyon segítőkészen elkezdett folyékonyan spanyolul kalauzolni, és elküldött az általa helyesnek vélt irányba. Tulajdonképpen nem tette rosszul, csak épp amikor szerinte jobbra kellett volna mennem, balra tekintve megláttam egy ismerős tornyot. Hihetetlen leleményességgel előkaptam a fényképezőgépemet, és visszanéztem a csekély 20 perce készített fotót, ami a szállásunk melletti templomot ábrázolta.
...ééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééés.....
BINGO!

Megvolt a templomom, így immár toronyiránt haladhattam, ami a girbegurba, emelkedős utcákat tekintve elég nehézkesen ment. Hát így végül is az ötperces hazautat 1 óra alatt teljesítettem. :) De sikerrel!

Sarria szállás - felső ablak
A szállásunk gyönyörű volt, a 6 ágyas (3 db emeletes ágyat tartalmazó) szobában csak négyen aludtunk, így füldugómentes, nyugodt éjszakát tudhatok magam mögött, eltekintve attól a szépséghibától, hogy az éjszakai mosdóba menetel után az ablakunkban világító utcai lámpa eléggé megnehezítette a visszaalvást.











Ma reggel nem siettük el az indulást (aki elveszítette volna a fonalat: újra hárman vagyunk Filomival és Zolival), egy késői órában, pontban 7-kor keltünk, és nyolckor indultunk. (Csak miheztartás végett szeretném tisztázni, hogy ilyenkor már minden peregrinonak illik úton lenni, és velem is előfordult már, hogy Burgosból 6:15-kor indultam, és nyolcra már 8,5 km-t magam mögött tudtam.)

Portomarin
Lazaságunknak köszönhetően csekélyke 22,9 km-t sikerült fél 4-re letudnunk, így most egy hatalmas folyó partján elterülő, Portomarin nevű városban állomásozunk.
Ám ami a hihetetlen, azt a következő levelemben írom meg...
kábé 1 perc múlva :)






Az előző részhez katt ide!

A következő részhez katt ide!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése