2013. június 27., csütörtök

Baba hónapról-hónapra

Amióta megszületett Bence, minden hónapban, lehetőleg a szülinapja
környékén készült róla néhány fotó.















Elhatározásomban, hogy hónapról-hónapra megörökítjük a fejlődését, segítségemre volt Gálos Viktor profi fotós barátom, Schaub Judit barátnőm, és kicsi csillagom, Fruzsi. Mindhármuknak szívből köszönöm a segítségét. Csupán egyetlen képet készítettem a fenti 12 közül. Kíváncsi vagyok, hogy kitaláljátok-e, melyiket. Született egy csomó kép, amelyet három hónapja válogatok. Ez az első sorozat. Lesz még több is.

3 megjegyzés:

  1. Szerintem a 10. kép a tiéd. Eléggé besüt a fény :-)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó, hogy így összeraktad! szuper ötlet!ezt én sajnos anno kihagytam és mekkora butaság volt...

    De ez a Kispasi se változik nagyon, csak nő, mintha húznák!
    Azt az igazi komoly férfias nézést... ;)

    VálaszTörlés