2013. május 22., szerda

Minden relatív - 2008. május 6.

Nájera (ejtsd: náhera) középkori vásár
Sziasztok!
Tegnap 21 km-t, ma 24,5-et toltam le, így most Beloradóban állomásozom.
Elkepésztő, milyen élményekkel vagyok gazdagabb.









A május elseje itt is ünnep volt, így szinte minden faluban belecsöppentünk valamilyen bullerbe. Legutóbb egy középkori ruhás csávó a kondorkeselyűtől a fehér fejű rétisasig mindenféle madarat reptetett a fejünk felett... Elképesztő, mennyi emberrel ismerkedem meg nap mint nap. Találkoztam már alaszkaival, hollanddal, némettel, japánnal, angollal, írrel, osztrákkal meg mittudomén, hogy milyennel.
Sőt, én is találkoztam már a vak férfivel és vezetőjével, és ahogy elmerengtem lassú, de kitartó botorkálásukon, mondanom sem kell, elgondolkoztam valamennyi létező, de sokkal inkább nem létező problémámon.
A lábam, kösz, jól van. A térdem már szinte teljesen rendbe jött (az előző napokon bevett 2-3-mal szemben), ma már csak egy fájdalomcsillapítót kellett bevennem ahhoz, hogy végigmeneteljem a napi távot.
Akik ide készülnek, azok most kérem, ugorjanak a következő nagybetűs utáni részhez!
Az utóbbi napok keserű tapasztalata, hogy ha az ember többet szemlélődik vagy pihen, mint a nagy többség, akkor könnyen lemaradhat a szállásról. Pár napja kiderült, hogy a lehető legforgalmasabb időszakban sikerült kijönnöm a Caminóra, mert nemcsak hogy ekkor van a legtöbb külföldi, de a május 1-jei ünnep miatt a spanyolok is útra keltek, úgyhogy májusban az egész túra egy nagy loholás a szállás után. Őszintén szólva ez egy kicsit letört, mert hihetetlen fegyelmezettséget vár el az embertől. A mai menet például úgy sikerült, hogy hat órakor szigorúan felkeltünk, és hétkor már az úton nyomtuk. Összesen kétszer álltunk meg, egyszer 5 percre, egyszer pedig fél órára, de akkor is azon röhögtünk, hogy már csak két 120 kilós lány eszik velünk együtt a kútnál, az összes többi zarándok továbbment. Szóval ebből a szempontból nem annyira irigylésre méltó a túra, de ha az ember megérkezik és szállása is van, akkor már minden rendben van, és indulhat a holiday.
Most folytathatod az olvasást Caminóra készülő Pupák!
Tegnap óriási sikerélményben volt részem: leelőztem két nyugdíjast!!!!
Igaz, hogy rajtam kívül szinte mindenki nyugdijas, úgyhogy az, hogy a többiek simán rám vernek egy-két órát, elég elgondolkodtató...
Filomival, akivel néha együtt, néha külön gyalogolunk, természetesen figyeljük a jó pasikat. Helyesebben figyelnénk, ha lennének. De kettőt láttunk az eddig eltelt 7 nap alatt, az egyik Filomi hálótársa volt, de éjjel eltűnt, a másik pedig szembejött. :) Valahogy nem ez a jó pasik szezonja a Caminón. Ha valaki párt keresni jönne ide, hát ne májusban tegye. Még szerencse, hogy nekem nincs ilyen szándékom.
Holnap ismét 25 kilométer megtételére készülök, és ha az Öreg is úgy akarja, holnap után Burgosban vagyok.
Köszönöm mindegyikőtök biztatását, és a sok-sok térképet is, amit küldtetek, bár higgyétek el, hogy van nálam is elég, csak néha elfelejtem megnézni, hogy merre megyek.
Amint lehet, újra jelentkezem. Addig is csók mindenkinek!

Fru

Az előző részhez katt ide

A következő részhez katt ide

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése