2013. május 10., péntek

Hűséges társam - 2008. 01.29.


Möszijő Zsákk Zsiré

Franciául így hívnák biztos. (ééééééérted, Jacques Giret...)
Mindegy... Szóval megvan ő is. A zsákom. Hivatalos neve: deuter. 
Már a használati utasítása felér a hifimével. Na jó, egy pasi erre biztos kiröhögne, de higgyétek el, simán elakadtam. 





Le is fotózom nektek... Eleve 4 oldalas. Akkor képzeljétek el a zsákom!
32 literes, ami fogalmam sincs, mire elég, valószínű, egy szemhéjtus még elfér a legszükségesebbek mellé. 

Oké-oké! Most jogosan szisszennek fel azok, akiknek nagy arccal újságoltam, hogy nem fogok sminket vinni magammal az Útra, de nézzétek el nekem, ha legalább a szememhez ragaszkodom. Mármint ahhoz, hogy mindennap rajzolok magamnak az arcomra egyet. Jobban mondva kettőt.

A zsákom nagyon komoly. Csak ezt tudom róla, mert még nem mertem minden cipzárt kinyitni rajta, nehogy kihulljon belőle valami olyan dolog, amit soha többé nem tudok visszatuszkolni bele. Egy másik hátizsákkal tendereztettem a boltban, mindketten le voltak értékelve, és már fogalmam sincs, hogy miért emellett döntöttem, bár arra még homályosan emlékszem, hogy több nyomós érvet is fel tudtam sorakoztatni mellette. Akkor.

Akik igazán ismernek közületek, most csöndesen elmosolyodnak, hiszen az előző mondat felidézhette bennük aranyhalakat megszégyenítő, legendásan rövid, 5 egész másodpercre rúgó memóriámat.
Most joggal kérdezhetnétek, hogy minek megy az ilyen egy ekkora útra? Nem tudom, nem emlékszem. :)

Visszatérve a zsákokra... A másik egy kék Tatonka volt. 2 literrel kisebb. Abba nem biztos, hogy belefért volna a tus... Viszont volt az egyik csatján egy aprócska síp. Csillogó szemmel kérdeztem az eladót, hogy az meg ugyan minek, mire ő nemes egykedvűséggel végigmért, és válaszolt: "Hát, ha eltévedsz az erdőben, és már a hangod is elmegy, annyit ordibálsz segítségért..."
Asszem, büszkeségből döntöttem a másik zsák mellett. Nem kell az a hülye síp.

(Figyelem! A következő képeken ismét idétlenül mutogatok, és ezen tevékenységemet természetellenes testhelyzetekkel teszem igazán szánalmassá... Aki nem bírja, ne nézzen oda!)

Zsákos Frudó




Az előző részhez katt ide!

A következő részhez katt ide!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése