2013. május 9., csütörtök

A "szent" lábbeli - 2008. 01. 29.

Megvaaaaaaaaaaaaaaaaan!

 Megvettem a bakancsot! Az aktuális leértékelésnek köszönhetően hihetetlenül alacsony (bár még így is eléggé borsos) áron jutottam hozzá, és remélhetőleg megteszi nekem azt a szívességet, hogy végig szállít az Úton.
Persze csak akkor, ha én megteszem neki azt a szívességet, hogy lábaimat mozgatva percről-percre egymás elé pakolom a darabjait...
Mint az a mellékelt fotókon is remekül látható, a bakancs nagyon szép, LOWA márkájú, ami szakavatott ismerőseim (kiknek száma jelenleg egyre rúg) szerint az egyik legjobb márka, Gore-Texes, amiről fogalmam sincs, hogy micsoda, de állítólag attól szellőzik, és barna színe rendkívül jól megy hajam vörös-barna-szőke színkombinációjához, amely valószínű akkor volt utoljára észrevehető, amikor az imént a gardróbban a lábamat a nyakamba vettem, hogy a fotón a pipő mellett jól érvényesülhessen boldogságtól sugárzó arcom is. :)

Ha bárki megkérdené közületek, hogy az utsó képen miért mutogatok idétlenül, hát ne tegye, mert fogalmam sincs. Valószínű, az izgalom bárgyúvá tesz. Nézzétek el nekem, kérlek!

Cső!
Bakancsos Fru





A következő részhez katt ide!

Az előző részhez katt ide!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése