2013. február 8., péntek

Vihar a biliben II.

Ha nagyon, nagyon, de nagyon el vagy keseredve; ha éppen nem látszik megrekedt állapotodból egyetlen egy kiút sem;
ha elkezdesz káromkodni a blogodon minden indoklás nélkül; ha egész nap vársz valamire, hiába; ha úgy érzed, az egész világ együttérzése sem elég; ha imádod a gyereked; ha éppen nem imádod a gyereked; ha üvöltenél, de nem mersz; ha leveleket kapsz a régmúltból feltűnt ismerősöktől, akik bátorítanak, hogy ne add fel; ha átláthatatlanul sötétnek látod a világot; ha még a cigi sem segít; ha még a Campari-juice sem segít; ha egyik pillanatban sírsz, a másikban meg nevetsz, akkor gyanakodj...


 ...mert lehet, hogy másnap meg fog jönni.

Tegnap a DepiAnyun produkáltam egy PMSZ-t. (Aki nem tudja, mit jelent, nézzen utána.)
Egy bejegyzést, színtiszta káromkodással.
A megírásával körülbelül 15 másodpercet töltöttem, hiszen leírtam egy szaftos mondatot, majd copy-paste-tel megsokszoroztam.
A címe az volt: A poszt, amit 11-kor törölni fogok.
Kitettem a Fácséra, és meglepő eredményeket értem el.
Egyrészt Dóri barát- és blogtársnőmtől kaptam egy megjegyzést, ami annyira szép lett, hogy végül a törölt poszt helyére került. (Aki kíváncsi rá, itt elolvashatja.)
Másrészt a két poszt összesen 4 óra leforgása alatt összesen 492 oldalmegtekintést generált.
Mi ebből a tanulság?
Nem kell sokat írni, csak legyen jó címe, és özönlenek a látogatók az oldaladra!
vagy
Ha rosszul vagy, arra sokkal többen kíváncsiak, mintha jól.
vagy
Ha rosszul vagy, többen aggódnak Érted, mint gondolnád.
vagy
A trágárság sikeressé tesz.

Mindenesetre Dóri gyönyörű szavaiért tényleg megérte. Ma pedig süt a nap, már tudom, hogy mért voltam tegnap annyira hülye, és jól vagyok. Köszönöm, hogy annyian aggódtatok. Végtelenül szerencsésnek érzem magam, hogy ilyen "társaságba keveredtem".


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése