2013. január 10., csütörtök

Folttisztítás - TIPP

Velünk felnőttekkel is gyakran megesik, hogy olyan folt kerül a ruhánkra, amit később sehogy sem tudunk kiszedni. Ám ebből a szempontból a gyermekeink hatványozottan verhetetlenek.

Hogyan érjük el, hogy mindig tiszta, kaki- vagy kajafolttól mentes rucik kerüljenek ki a mosógépből?





Csilla mondja ismét a tutit:

Az a legpraktikusabb megoldás, ha azonnal, amint levetted róla a rucit, bevizezed a foltot
és kicsit rákensz mosószappanból (pl. Vanish mosószappan).

Állítólag így biztosan kijön. Én ki fogom próbálni.

Még egy mosással kapcsolatos tipp Csillától:

Ha a gyerek ruháit nem akarod rendes mosóporral mosni és öblítőzni, akkor sem kell méregdrágán babamosószert venned a bababoltban. Sokkal olcsóbb és egyszerűbben használható a DM-ben kapható NORIT nevű bébi mosószer. Nincs illata, színe, a baba rucija pedig természetes illatú és finom tapintású lesz tőle. És természetesen szenzitív.



Neked is van egy jó tipped a többi anyuka számára? Írd meg a giretfruzsi@gmail.com címre, hogy felkerülhessen ide!

3 megjegyzés:

  1. Legdurvább foltjank: tempera(egy bizonyos fajta, azóta nem vettem...persze rajta volt ám a dobozán nagybetűvel, hogy ki lehet mosni a ruhából. Mégse.) és az üvegfesték(szintén vízzel kijön a doboz szerint, szerintem nem).
    Ha erre van valakinek tutija nagyon örülnék. Mindekttőbe nemrég futottam bele, és nagyon bosszant!!!!
    Melinda

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt most találtam Neked, Melinda. Végigolvasni nem volt időm, úgyhogy nem tudom, benne van-e a válasz.

      www.mammba.hu/letolthetok/Babaruha-mosasi-ABC.pdf

      Törlés